czwartek, 19 lipca 2018

Zaproszenia - Młoda Para

Bardzo lubię ten wzór jest nie tylko elegancki ale troszkę zabawny - pracochłonny, to prawda, 
moja maszyna ma co wycinać, postacie młodej pary, wytłoczenia...  ale co tam z chęcią go wykonuję.

W tym przypadku miałam wycinania co nie miara - zaproszenia dla gości, dla rodziców, 
zawieszki na butelki, winietki i księga gości
 - prawy cały komplet. 
Efekt końcowy zachwycający, tylko te zdjęcia - ach nigdy nie mam kiedy ich zrobić porządnie ;) 


 Zaproszenia dla rodziców  z prośbą o błogosławieństwo w drewnianych pudełkach
 - bardzo modne i eleganckie

 Winietki z sylwetkami młodej pary - czyż nie wyglądają słodko?
Na pewno zachwyciły gości
 zawieszki z śmiesznymi tekstami zachęcały do podniesienia flaszeczki
 Księga gości weselnych musiała również zawierać motyw Młodej Pary.



1 komentarz:

  1. Wszystko świetnie ze sobą współgra. Motyw ten jest bardzo ładny. Wybór zaproszeń to wbrew pozorom nie takie łatwe zadanie :D Ja już drugi tydzień szukam na stronach www inspiracji i nie mogę się zdecydować!
    Pociesza mnie już to, że mam zespół, fotografa, budkę i salę. Ale mimo wszystko jest jeszcze tyle drobiazgów, że powoli odczuwam stres. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń